© 2015 by Aline Hoving

P.E.T. Animal Physiotherapy plaatst beelden van (behandelingen van) dieren gewoonlijk enkel met toestemming van diens eigena(a)r(en). De content op deze website is dus tot stand gekomen in overleg met degenen die zeggenschap hebben over de behandelde patiënten. Mocht u echter van mening zijn dat materiaal op deze website wordt getoond dat u liever niet openbaar wilt hebben, neemt u dan aub contact op met Aline Hoving via alinehoving@petanimalphysiotherapy.nl. Wij zullen zo spoedig mogelijk gehoor geven aan uw verzoek en content wordt zonder problemen verwijderd!

• Twitter Social Icon
  • Google+ Social Icon
  • Instagram Social Icon

Symptomen kat

Wist u dat katten ook baat kunnen hebben bij dierfysiotherapie?

Katten worden minder vaak aangeboden voor een dierfysiotherapeutische behandeling maar ook katten komen niet altijd op hun pootjes terecht! Na een operatie kan dierfysiotherapie het revalidatie proces versnellen na bv. een val van het dak of bij verlammingsverschijnselen van het achterlijf. Daarbij is een groot deel van de katten te dik: overgewicht verhoogt de kans op aandoeningen als heup- en elleboogdysplasie, knie blessures en rugklachten.  Maar fysiotherapie kan ook pijnverlichting geven bij bv. ouderdomsklachten als stijfheid en artrose door gewrichten te mobiliseren, spieren te masseren en te adviseren hoe uw kat meer zou kunnen bewegen.
P.E.T. Animal Physiotherapy staat ook klaar voor uw kat!

Een kat revalideert van zichzelf sneller dan honden, maar kan ook baat hebben bij dierfysiotherapie!

P.E.T. Animal Physiotherapy staat voor Physical Exercise and Therapy, for a happy and healthy animal.